CYPRUS WEATHER
Search
Close this search box.

פסטיבל Jam Game Global יתקיים בניקוסיה בקפריסין

» חדשות » פסטיבל Jam Game Global יתקיים בניקוסיה בקפריסין

פסטיבל Jam Game Global, יתקיים בניקוסיה בקפריסין, בין התאריכים 31 לינואר 2020- 2 בפבואר 2020. פסטיבל זה, נכנס לספר השיאים של גינס, כאחד מהפסטיבלים הגדולים והמשמעותיים ביותר בעולם.

עבור מי מיועד הפסטיבל?

הפסטיבל, מיועד עבור:

  • מתכנתים ומפתחי משחקים.
  • מעצבי משחקים ברמות שונות.
  • מעצבי UX
  • אנשי סאונד
  • גיימרים
  • חובבים של עולם המשחקים.
 

הפסטיבל מיועד לאנשי מקצוע, אך גם לתושבים הרוצים לשחק, לאכול, ולהגיע למופעים בפסטיבל. 

גיל הכניסה לפסטיבל, הינו מגיל 18.

ההשתתפות הינה ללא עלות.

האוכל והשתייה מסופקים למשתתפים בפסטיבל על חשבון המארגנים.

גם משתתפים יהודים - דתיים יכולים להגיע לפסטיבל

מתחם הפסטיבל, מציע ארוחות כשרות. וכך, יכולים גם יהודים שומרי תורה ומצוות להגיע לפסטיבל, ולקבל ארוחה.

פסטיבל נגיש

מתחם הפסטיבל, נגיש עבור נכים. במתחם, יש שירותים המיועדים לנכים. ניתן להגיע בקלות אל הפסטיבל באמצעות תחבורה ציבורית. האוכל מונגש גם לטבעונים. בפסטיבל, יחלקו גם מנות טבעוניות וצמחוניות. המתחם ידידותי לסביבה. יש בו שימוש בחומרי מחזור, ויש פינות עישון מוגדרות.

 

פסטיבל בכל העולם

במשך 48 השעות הללו, יתכנסו אנשי המקצוע בתחום הגיימינג, בעוד 107 מדינות לפסטיבל וירידים זהים. בסך הכל, יוצרים בכל המדינות ביחד, מעל 9,010 משחקים בשבוע אחד. בסך הכל, יוצרו מעל 40,000 משחקים בכל העולם בזכות הפסטיבל.

הפסטיבל - הזדמנות לנט-וורקינג רב משתתפים

אין ספק, שאחד מהתחומים המבטיחים ביותר בתעשייה, הוא תחום פיתוח המשחקים. במהלך היריד, יוכלו מיטב המוחות בתחום להכיר אחד את השני, ולקשור קשרים עסקיים. בכך, יש הזדמנות לצעירים לחשוף את עצמם בפני יזמים בתחום, ולהיכנס לעולם הגיימינג. את המשתתפים, ילוו מנטורים

כאשר הרבה מוחות נפגשים ביחד, יוצאים דברים טובים. ולכן, כאשר משחקים רבים שפותחו במהלך השנים בתוך 48 השעות המיוחדות הללו, הפכו למשחקים מוצלחים ביותר בתעשיית המשחקים.

מארגני הפסטיבל, מבטיחים סוף שמוע עמוס בחוויות של משחק, אוכל, תרבות ובידור.

המטרה היא לעודד חדשנות, ופיתוח היצירתיות. הקו המנחה את הפסטיבלים, הוא התוצרים המיוחדים המתקבלים כאשר מוחות המגיעים מאוכלוסיות שונות לגמרי, נפגשות ביחד. הפסטיבל, מלמד כיצד להתמודד עם משימות מורכבות. לסיים את כל השלבים של תכנון, עיצוב וייצור משחק בתוך 48 שעות.

ספונסרים

מספר חברות עולמיות, חברו ביחד על מנת לממן לכל מיליוני המשתתפים בכל העולם את כל פסטיבל ה Jam Game Global: בראש הרשימה, נמצאת כמובן חברת מיקורסופט. גם חברת Unreal Engine, תורמת את חלקה למימון האירוע. מטרתה בכך, היא להטמיע בעולם את טכנולוגיות הVR, וAR. גם יצרנית המשחקים Buildbox, הינה ברשימת התורמים לאירוע. ברשימת הספונסרים, תוכלו למצוא גם את חברת Poki. בנוסף, תוכלו למצוא עוד חברות נוספות המייצרות ומפתחות משחקים, ושותפות במימון הפסטיבל. מטרת החברות, היא לממן ולהכשיר את דור העתיד הפוטנציאלי שיעבדו אצלם בפיתוח משחקים.

אולי יעניין אתכם גם

בשיתוף איזי נשיונילטי