CYPRUS WEATHER
Search
Close this search box.

לפני הטיסה: כל מה שצריך לדעת לפני הנופש בקפריסין

» חדשות » לפני הטיסה: כל מה שצריך לדעת לפני הנופש בקפריסין

קצר ולעניין: מידע חיוני לנופשים בקפריסין

פתיחת השמיים לפני חודשים אחדים התקבלה בזרועות פתוחות בישראל ולא מעט נופשים הורידו את המסכות ועטו על ההזדמנות לטוס לנופש קצר בחו"ל.

על פי האיחוד האירופי, רוב האזורים בקפריסין נחשבים 'ירוקים', כך שהכניסה למדינה אפשרית ללא בידוד למחוסנים במידה וחלפו לפחות 14 יום ממתן החיסון השני וכן למחלימים ולמציגים תוצאות בדיקת קורונה שלילית שנערכה 72 שעות לפני הטיסה.

בשטח המדינה, אין צורך לעטות מסכות בשטחים פתוחים ואין הגבלות תנועה.

"האטרקציות וההופעות תתקיימנה כרגיל, אך עם הגבלות תפוסה", אומרים לנו בחברת התיירות הוותיקה YONIK של יוני כהנא המחזיקה באחד המקומות המבוקשים בקרב המחפשים חופשה כשרה בחו"ל: מלון בלו לגון פאפוס המציע מזה שנים חופשה כשרה בקפריסין עם שלל פינוקים הכלולים במחיר החופשה.

הצעדים הדרושים לפני נופש בקפריסין

בשביל לסגור את הנופש, שימו לב לפעולת הנדרשות אשר בלעדיהן לא תוכלו לנפוש.

1. תחילה, עליכם למלא טופס PLF. מדובר בטופס מעקב של הממשלה, אשר כל תייר מכל מדינה בעולם חייב למלאו טרם כניסתו למדינה. את הטופס תוכלו למלא בקלות דרך כאן.

2. עליכם להוציא תעודת מתחסן/מחלים שניתן להפיק כאן.

3. מי שאינו מחוסן – נדרש לבצע בדיקת קורונה באחד מתחנות הבדיקה בארץ.

4. בנוסף, כל נוסע מעל גיל 16 נדרש למלא 24 שעות לפני הטיסה, הצהרה על כך שהוא אינו מבקר במדינות בעלת סיכון מירבי. את האישור יש להציג בנתב"ג ואין צורך להדפיסו ומספיק להציגו על מסך הסלולרי שלכם. למילוי ההצהרה לחצו כאן

מה עושים בחזור?

טסתם, נרגעתם, חזרתם. מה עושים כשחוזרים ארצה? אז ככה: לפני חזרה לישראל אתם צריכים שני דברים. ראשית, עליכם לערוך בדיקת קורונה לפני החזרה ארצה, בנתב"ג. העלות היא 80 שקלים בלבד וצריך להירשם מראש כאן. עד קבלת התוצאה (לרוב עד 24 שעות) – אתם צריכים לנוח עוד קצת בבידוד ביתי, בישראל.

דבר נוסף שעליכם לעשות לפני החזרה לישראל הוא למלא טופס הצהרת בריאות באתר משרד הבריאות. תוכלו לעשות את זה און ליין כאן.

חופשה כשרה ומועילה!

אולי יעניין אתכם גם

בשיתוף איזי נשיונילטי