CYPRUS WEATHER
Search
Close this search box.

מדריך לקפריסין לאוהבי אוכל בוקר

» חדשות » מדריך לקפריסין לאוהבי אוכל בוקר

מגיעים לקפריסין ? אולי תעלו כמה קילוגרמים…:)


קפריסין היא אי ים תיכוני מלא קסם, שכולו אוצרות קולינריים טעימים. המטבח הקפריסאי משלב טעמים מהים התיכון והמזרח התיכון כדי ליצור חווית אוכל בלתי נשכחת.

במהלך שלוש השנים שלנו בקפריסין, גילנו שהדרך הטובה ביותר ליהנות מהמטבח הקפריסאי היא ללכת למסעדות בהן פוקדים תושבי האי. אם היה לי שבוע לבקר בקפריסין, ליהנות מהמטבח שלה ולספוג את יופיו במלואו, הנה מה אנחנו בסיקרט קפריסין. אולי תעלו כמה קילוגרמים במהלך השהות אבל תאמינו לנו, זה שווה את זה.

לכו למאפייה מקומית לארוחת בוקר


זו הצעה מאוד פשוטה. אבל ביקור במאפייה המקומית לארוחת בוקר – או בכל שעה אחרת של היום לצורך העניין – שווה את הנסיעה. המאפיות מציעות מבחר עצום של מוצרים מסורתיים ואם הולכים בבוקר, יש סיכוי טוב שהמוצרים טריים מהתנור. אנו ממליצים לכם לטעום "טחינופיטה". זו אחת הלחמניות המתוקות האהובות עלינו, שנראית כמו גלילת קינמון, אלא שהיא עשויה מטחינה שרויה בקינמון במקום חמאה.

טחינופיטה
טחינופיטה

אם אתם מוצאים את עצמכם בלימסול, לכו למאפיות סיגמא. מקומיים רבים קונים שם את ה"טחינופיטים" שלהם וזה לא מטעה. אם אתה מזהים משהו שנקרא 'בורקיה אנריס', אתם יכולים לקנות כמה בעיניים עצומות. אלו מאפים קטנים במילוי גבינה קפריסאית רכה בדומה לריקוטה, הנקראת "אנרי", וקינמון. אין כמו זה להתחיל את היום כמו שצריך או לחטוף חטיף לקחת לטיול.

בורקיה אנריס
בורקיה אנריס

סיור קולינרי בבוקר בקפריסין של ארוחת בוקר מקומית יאפשר לכם להתחיל את היום ברגל ימין, מוזמנים לשתף אותנו בעוד מאפים מקומיים שאתם אוהבים ולעקוב בקפריסין סיקרט אודות סודות קולינריים נוספים באי.

אולי יעניין אתכם גם

בשיתוף איזי נשיונילטי